Sprawa Zodiaka

Sprawa Zodiaka => Podejrzani => Wątek zaczęty przez: Sam w 11/11/10, 15:08

Tytuł: Bardzo ciekawe zdjecie
Wiadomość wysłana przez: Sam w 11/11/10, 15:08
Ofiara Darlene Ferrin z nieznajomym.

(http://unsolved.cba.pl/media/img/newdarlenepic.jpg)

Rodzina Darlene nie byla w stanie powiedziec, kim jest ow nieznajomy.
Tytuł: Odp: Bardzo ciekawe zdjecie
Wiadomość wysłana przez: Sam w 11/11/10, 16:22
(http://unsolved.cba.pl/media/img/themanswatch.jpg)

Ciekawe, czy to tylko zludzenie optyczne spowodowane kiepska jakoscia.
Tytuł: Odp: Bardzo ciekawe zdjecie
Wiadomość wysłana przez: benefis w 12/02/11, 01:27
Fakt ciekawe zdjęcie, na pewno ciężko było je zdobyć? Wydaje mi sie ze to nie Zodiak, za szczupły i chudy, policja powiedziała przecież ze mężczyzna który zaatakował parę nad jeziorem ważył ponad 100 kilo, gość na fotce wazy góra 70.
Tytuł: Odp: Bardzo ciekawe zdjecie
Wiadomość wysłana przez: Sam w 03/04/11, 15:08
Nie sadze, gdyby tyle wazyl to przy swoim wzroscie bylby osoba mocna otyla. Poza tym to zdjecie pochodzi z pierwszej polowy lat 60-tych.
Tytuł: Odp: Bardzo ciekawe zdjecie
Wiadomość wysłana przez: benefis w 09/04/11, 11:40
A o co chodzi z tym zegarkiem? Bo nie widzę dokładnie na tym zdjęciu (duże piksele) ze ma znak zodiaka tak?
Tytuł: Odp: Bardzo ciekawe zdjecie
Wiadomość wysłana przez: Sam w 11/04/11, 12:13
Gdyby to oczyscic, moznaby dostrzec na tarczy zegarka litere N badz Z. Aczkolwiek prawdopodobnie jest to tylko tzw. zludzenie optyczne i nie przywiazywalbym do tego wiekszej wagi. Natomiast zdjecie samo w sobie wciaz pozostaje rzecza warta uwagi, z racji tego kto na nim jest.

P.S. Darlene nie wyglada zbyt pewnie, a przynajmniej ja odnosze takie wrazenie.
Tytuł: Odp: Bardzo ciekawe zdjecie
Wiadomość wysłana przez: benefis w 11/04/11, 16:41
Faktycznie ma taka minę jakby za bardzo osobie stojącej obok niej nie ufała. Sam jestem bardzo ciekaw kim jest ten facet (jeśli to Zodiak to ładne jaja). Moze niech policja poda do mediów to zdjęcie, może jakaś rodzina tego gościa żyje i powie jak się nazywa?
Tytuł: Odp: Bardzo ciekawe zdjecie
Wiadomość wysłana przez: Sam w 13/04/11, 18:31
Zdjecie wisi na stronie Toma Voigta, ktora przegladaja codziennie setki osob. Jezeli najblizsi Darlene nie wiedza kim jest ten mezczyzna, to obawiam sie ze ciezko go bedzie zidentyfikowac. Zwlaszcza ze od wykonania tego zdjecia minelo blisko pol wieku.

=>Darlene z nieznanym mezczyzna (wieksze zdjecie) (http://unsolved.cba.pl/media/img/darlenemanhuge.jpg).
Tytuł: Odp: Bardzo ciekawe zdjecie
Wiadomość wysłana przez: benefis w 14/04/11, 00:30
Problem polega na tym ze rodzina tego faceta nie zagląda na strone Pana T.V. Musze przyznać ze z uczesania i okularów pasuje to rysopisu zwłaszcza tego po zrobieniu gdy porwał Johns.
Tytuł: Odp: Bardzo ciekawe zdjecie
Wiadomość wysłana przez: Sam w 14/04/11, 17:49
Zasadniczo to nie jestem co do tego przekonany. Osobnik ten ma twarz smukla, pociagla, dosc duze uszy i szeroki nos.

Wydaje mi sie ze on bardziej pasuje do ogolnego stereotypu wygladu Zodiaka, niz do ktoregokolwiek z portretow pamieciowych.

Mezczyzna na serdecznym palcu lewej dloni ma (najprawdopodobniej) obraczke slubna.
Tytuł: Odp: Bardzo ciekawe zdjecie
Wiadomość wysłana przez: Sam w 14/04/11, 18:17
Ciekawostka

Czy mogl to byc podejrzany R. Gaikowski lub ofiara znad j. Berryessa, Bryan Hartnell - bo takie pomysly mozna bylo uslyszec na forach i serwisach spolecznosciowych zwiazanych z ta sprawa - ocencie sami:

Gaikowski 1 (http://unsolved.cba.pl/media/img/gaik/gaikmug.gif) 2 (http://unsolved.cba.pl/media/img/gaik/gaikowski1.jpg) 3 (http://unsolved.cba.pl/media/img/gaik/gaikowski2.jpg)
Hartnell 1 (http://unsolved.cba.pl/media/img/hartnell/hartnell1.jpg) 2 (http://unsolved.cba.pl/media/img/hartnell/hartnell2.jpg) 3 (http://unsolved.cba.pl/media/img/hartnell/hartnell3.jpg) (na zdj 2 i 3 - pierwszy z prawej)

Pomijajac rozne sporne kwestie zwiazane z wygladem, tym co przemawia za tym ze nie, jest wiek: otoz Gaikowski bylby nieco starszy, a Hartnell wyraznie mlodszy od mezczyzny bedacego na zdjeciu.
Tytuł: Odp: Bardzo ciekawe zdjecie
Wiadomość wysłana przez: Sam w 22/04/11, 19:04
Najprawdopodobniej, "tajemniczym" mezczyzna ze zdjecia jest James Phillips, owczesny maz Darlene.

(http://zodiackillerfacts.com/images/Unidentified%20Man%20and%20Jim%20Phillips%20Comparison%20Points.jpg)
Tytuł: Odp: Bardzo ciekawe zdjecie
Wiadomość wysłana przez: benefis w 30/04/11, 00:58
Trochę to dziwne żeby rodzina Darlene powiedziała ze nie wiem kim jest mężczyzna na zdjęciu skoro to niby jest jej mąż.
Tytuł: Odp: Bardzo ciekawe zdjecie
Wiadomość wysłana przez: Sam w 01/05/11, 16:43
Ciezko mowic o jakiejsc rodzinie, siostra Darlene, Pam chyba sie troche pogubila i to juz dosc dawno temu. Podobnie jak wiekszosc osob, ktore wciaz zyja i mialy jakis blizszy zwiazek ze sprawa (np. jak w tym przypadku, stracily swoich bliskich, przyjaciol) i ciezko tez jest sie im dziwic.

Jednak analiza porownawcza, nawet amatorska, wydaje mi sie ze nie pozostawia wiele watpliwosci co do tego kto jest na tym zdjeciu z Darlene.

Nos, uszy, czolo (polokragla linia wlosow) - bardzo charakterystyczne cechy u tej osoby pokrywaja sie niemal idealnie.
Tytuł: Odp: Bardzo ciekawe zdjecie
Wiadomość wysłana przez: Squeglee w 31/05/12, 20:08
Jaki jest więc status tego zdjęcia? Nie jest to Hartnell ani Gaikowski. Najsmutniejsze jest to, że to zdjęcie może być kolejnym ślepym zaułkiem.

Swoją drogą, Voigt i jego fami mnie zadziwiają, na profilu zodiackiller.com na Facebooku pod tym zdjęciem napisał sensacyjnym tonem "Just got off the phone with Darlene's sister. She recognized the man in the photo to be Richard Gaikowski. She also noticed what appears to be a "Z" on the face of his watch", wszyscy komentujący są pod ogromnym wrażeniem. Zero sceptyzmu.
Tytuł: Odp: Bardzo ciekawe zdjecie
Wiadomość wysłana przez: Sam w 01/06/12, 17:55
(http://media.kickstatic.com/kickapps/images/119137/photos/PHOTO_13111198_119137_16673969_ap.jpg)
James Phillips po stronie lewej.
Tytuł: Odp: Bardzo ciekawe zdjecie
Wiadomość wysłana przez: Squeglee w 02/06/12, 21:10
Dlaczego wiec Voigt nie wali wszędzie wielkimi literami "Unidentied man=James Philips"? Nie ma pewności czy zbyt mało kontrowersyjne?
EDIT. Już mam:

I know this won't stop the speculation as some want this man to be someone else! I am fine with it being Phillips. However, based on the known info about both he and Darlene, the height is an issue; the unknown man appears to be too tall to be Phillips, even if the IMHO bent knees are to be ignored. Also, I am at a loss as to why Phillips would so adamantly deny it is he in the picture. So, both points need to be successfully addressed before I am going to believe it is Phillips.
Tytuł: Odp: Bardzo ciekawe zdjecie
Wiadomość wysłana przez: tomekp36 w 01/08/12, 20:26
A mnie zastanawia, jak rodzina D. mogła nie rozpoznać Phillipsa, o ile Voight wogóle się z nią kontaktował. Nie chce mi sie w to wierzyć.
Tytuł: Odp: Bardzo ciekawe zdjecie
Wiadomość wysłana przez: Squeglee w 15/10/12, 22:19
Na forum Zodiackiller.com wypłynęło kilka zdjęć Jima Phillipsa, męża Darlene. Zdjęcia pochodzą z 1960-1962.
http://i34.servimg.com/u/f34/17/44/93/85/j_phil10.jpg
http://i34.servimg.com/u/f34/17/44/93/85/j_phil11.jpg
http://i34.servimg.com/u/f34/17/44/93/85/j_phil12.jpg
http://i34.servimg.com/u/f34/17/44/93/85/japhil10.jpg
http://i34.servimg.com/u/f34/17/44/93/85/jphill10.jpg

Here are the pictures of Jim Phillips from Central Valley High school 1960 -62, that I promised all of you.
The first picture shows him wearing his pants very long just like the mystery man's . These pictures are of the Jim Phillips, who was married to Darlene and who went to school in the Redding area.Looks like he is wearing possibly the same wrist watch on his left wrist . And the same style shoes are shown. Sorry that you will have to click on each link to see them, that is the only way I could get the pictures to post. "
Tytuł: Odp: Bardzo ciekawe zdjecie
Wiadomość wysłana przez: Sam w 15/10/12, 22:53
Mezczyzna ze zdjecia to z pewnoscia James Phillips - powyzsze zdjecia rowniez to potwierdzaja. Przynajmniej ta sprawa nam sie wyjasnia.
Tytuł: Odp: Bardzo ciekawe zdjecie
Wiadomość wysłana przez: Sam w 06/03/15, 20:06
(http://i1125.photobucket.com/albums/l591/skb5/sidebyside.jpg~original)
Tytuł: Odp: Bardzo ciekawe zdjecie
Wiadomość wysłana przez: Truedetectiv w 19/03/16, 15:06
Na necie jest zdjęcie tego gościa z Darlene... mnie wygląda na to , że zdjęcie porównawcze jest wzięte z szkolnego katalogu czy cos.Pod zdjęciem jest podpis - Jim Crabtree Philips. Niestety nie moge foty skopiowac.